неделя, 19 декември 2010 г.

Класация на най-странните японски стоки

Ееееех, тези японци и тяхната всеобхватна лудост. Всеки един от нас поне веднъж се е сблъсквал с японската креативност и е оставал безмълвен пред гениалността и'. Затова, по някое време вчера, когато бях убеден, че няма за какво да пиша, ми дойде брилянтната идея да направя нещо като класация на най идиотските японски стоки създавани някога (или поне които аз успях да намеря). Казвам нещо като класация, защото сред такива безценни продукти родени от човешкия разум просто не съм аз човека да казвам кое е по-велико от другото. Затова просто ще ви покажа "цветът" на японската индустрия.


Започвам с нещо което ще наричам продукта "заприличай на слънцето" или за по кратко "Слънчо". Та целта на "Слънчо" очевидно е да ти предпази от изцапване челото, ушите и врата докато ядеш спагети. Отначало наистина си помислих, че наистина цели да "засияем" като слънцето, но после реших, че идеята за този стилизиран лигавник е по логична и сама по себе си гениална. Искам да спрете да четете тази статия и за 10 секунди да гледате картинката с продукта и употребата му. Огледахте ли го добре? Сега си представете във всеки ресторант хората да използват такива приспособления. Ако живеех в такъв свят бих се самоубил.
Следващото изобретение е малко философска материя. В началото предположих, че е уред за изтезания. После забелязах усмивката на момичето, което го рекламира и реших че е масажор за глава. После отново видях екстремните шипове насочени към главата и стигнах до извода, че това е мазохистичен уред за масаж на главата. Затова ако ви измъчват неудържими мазохистични пориви и същевременно имате нужда от релаксиращ масаж - това е уреда за вас !




Това тук ще ви го предоставя като куиз:
Какво предтавлява продуктът ? 
А) Измерва силата на челюстния ви мускул
Б) Брои колко пъти сте сдъвкали нещо 
В) Тренировъчен уред за хубава усмивка
Г) Прави ви да изглеждате по богати 


Оставете ми отговор в коментарите или във Фейсбук. Отговора ще постна на следващата ми публикация.
Този продукт очевидно се нарича " Цицошал" и се препоръчва при два случая. Първият е ако сте неудържим цицоман, а реални не можете да пипнете дори в съня си. Втория случай е ако сте свикнали да сучете до 16 годишна възраст и ви е трудно да се откажете от цицките на мама.
Всъщност има и трети случай - когато неудържимо много искате да станете за смях или да ви набият някъде.


Това тук е допълнение към втория случай на Цицошала и се казва "скута на мама". Ако сте свикнали да си поспивате в скута на мама, а тя живее далеч от вас, това е идеалният продукт които ще ви накара да почувствате майчината обич отново пък било то и от гума. Аз лично си нося такава на училище.
Това пък е допълнението към мазохистичния масажор от по-горе. Това е за сексуални мазохисти, изпитващи остра нужда от остра болка. Аз лично само като ги видя тези работи ме побиват тръпки. 




Ще завърша с това. Този уред явно е предназначен за хора които не знаят къде се намират очите им и може да си капнат случайно капките в ушите. Затова предвидливите японски изобретатели са измислили очила, по които да се ориентираш. Направени са със специална форма за да може да си капваш капките точно където трябва - на зеницата. Аз бих си купил поне 3 такива - да си имам в резерв. 


 Е, това беше класацията ми. Засега. Има още няколко експоната и може да направя 2ра част някой ден. Дотогава бъдете усмихнати и креативни - кой знае, може от поредната глупост родила се в главата ви да станете богати .... 


Weird Bobb

2 коментара:

  1. Пропуснал си достойни кандидати като:
    > http://www.wired.com/wired/archive/13.04/images/PL_60_print6_f.jpg
    Или това:
    > http://www.wired.com/wired/archive/13.04/images/PL_60_print1_f.jpg
    Но тия с дръпнатите очички са глупави хора, аз го слусам, то си мисли, че му говора....

    ОтговорИзтриване