вторник, 26 октомври 2010 г.

Малки Обяви

Искам хуууубавичко да огледатате горната снимка. Да я погълнете цялата, да я осъзнаете. Искам да прочетете написаното и да го осмислите добре. Аз от 3 часа се опитвам и не мога. Съзнанието ми дори отчаяно се бунтува да проумее този пореден български бисер. Попаднах на тази ОБЯВЧИЦА днес и тя освети деня ми като горски пожар в тайгата (изключително глупаво сравнение, знам). След първата ми реакция на бурен смях се замислих по надълбоко какво ли е скрито зад тази сама по себе си библия на обявите. Затова реших днес да покоментирам това онова върху горе публикуваната снимка. В обявата се ТЪРСИ откраднато колело "балканче". Искам да обърнете внимание на голямата думичка търси. Не ви ли звучи като: Ако някой е откраднал скоро такова колело да ми звънне - навит съм да го купя. На всичкото отгоре има и специални изисквания": ако някой е откраднал оранжев "балкан" с никелиран калник да ми звънне. Добре де, ебавката на страна. Знам, че никой не търси крадени балканчета (ъъъъ нали.. ?!) Просто звучи така. Както и да е. Направи ми впечатление думата "никелиран". Честно казано не разбирам нищо от никелиране обаче тази дума придава особен блясък на цялата обява. За да е още по точен човекът е дал и номера на рамата (770577). Не знам за вас ама аз лично незнам къде да гледам за този номер ако случайно попадна на съмнително оранжево балканче. Най интересното е, че цялата обява (или там квото е - вече се обърках) носи посланието от сорта на: ъъъ откраднаха ми колелото...ако го видите го откраднете за мене. Накрая човека не е пропуснал да спомене за награда. Ако съм на него бих си купил ново колело с парите (ако не става дума за мотор, но кой да помисли и да спомене какво ТОЧНО се търси). Така, че, ако някой намери въпросния субект (обект ? ) да звънне на посочения номер за наградата. Дотогава не крадете нищо от хората :D MиР
AdVErT BobB

3 коментара:

  1. Обаче забележи, какъв баровски телефон извади тоя :D

    ОтговорИзтриване
  2. Хубаво ли е да си различен ?

    Хуабво ли е да си различен
    е въпрос за мен типичен.
    Не съм човек неприличен,
    даже съм недразнещо демократичен,
    в изказа си често аналитичен,
    с неприятеля съм злобно демоничен.
    към задълженията съм ексцентричен,
    в спорта съм доста енергичен,
    участвам в състав академичен,
    казват ми че съм симпатичен
    и на моменти даже еротичен,
    към глупаците съм идентичен -
    смея се с глас ироничен,
    в отговора си - категоричен,
    в работата - икономичен,
    с обици не съм аз кичен,
    нито посещавам салон козметичен,
    в ситуации сериозни не съм комичен,
    пред непознати не говоря за живот личен,
    гласът ми е доста мелодичен
    и погледа - мистичен...
    Най-общо водя живот хармоничен,
    през деня съм оптимистичен,
    през нощта скептичен,
    с жените елегантно романтичен.
    Хубаво е да си различен
    в този свят прозаичен.

    Извън рамките на римата ще призная пак,
    че е невъзможно да си различен,
    защото някъде същесвува
    твой небиологичен
    брат близнак.

    ОтговорИзтриване