събота, 15 януари 2011 г.

Събота вечер е !

Здравейте мой умствено изкривени приятели. Още една събота сутрин, в която нямам особено интересно занимание. А обикновено когато нямам особено интересно занимание, тъмната половина на мозъка ми се събужда и започва да съзнава шедьоври на шизофренията.

Противно на всички изградени стереотипи за петък вечер, аз напук реших, ще ще пиша за събота вечер. И без тва винаги най-яките работи винаги са ми се случвали в събота, а не в петък. Имам чувството, че винаги събота е деня в който има заговор срещу мене. Заговор на всичкия алкохол в заведението или на купона да се опита да влезе в организма ми, докато не ме обезоръжи тотално и от мене остане само бледо подобие на истинското ми аз, лежащо някъде и опитващо се да умре. Това може би се отнася само за мене, не знам. Процесът на систематична злоупотреба с алкохолни субстанции е проблем, чието решаване отнема време и усилия. Е, аз нямам нито време, нито усилия.

 Но замислете се. Тази вечер колко от вас ще са на кръчма или парти? Колко от вас още от сега планират да се отрежат като казаци, попаднали в склад за водка менте? Но най-екзистенциалният въпрос е колко от НАС, планували, или не, ще са способни да си произнесат името правилно в края на вечерта. Тези, които няма да са на масата (или под нея) в края на вечерта се броят на пръсти, убеден съм. Но такава е народо-психологията (не знам дали има тире, обаче така ми изглежда по естетически издържано) на българина. Още от понеделник (когато спомена за неделния махмурлук още го държи), той започва да живее само и единствено за петък и/или събота вечер. Всичките му усилия са насочени, към мига в който ще приключи с задълженията си за седмицата и ще се впусне в сладките владения на неморалните удоволствия. Моментът на тотално блаженство идва когато в спор за политическата система по времето на комунизма, се изповръщате върху събеседника си, в резултат на което започва най-хубавата част от купона - т.нар. кръчмарски бой. По-големите късметлии, някъде в периода между първата чаша и кръчмарския бой, успяват да си намерят по някоя малолетна фея на любовта, готова да го удостои с орални ласки, докато той още е способен да "вдига самолета".

Но не оставай с впечатление, драги ми (смехурко) читателю, че всички на днешно време пият петък и събота вечер. Има някой индивиди, които пушат например. Но в повечето случаи те си пушат през цялата седмица, а периода петък-събота при тях се отличава с това, че се правят на Алиса в страната на чудесата с промишлени количества марихуана. После, през делничните дни пушат за да се оправят от препушването уикенда. И така до следващата седмица. Познавам значителен брой хора, които живеят за да се надрусат почивните дни. Не говоря за херомани, но и шмъркачите и момиченцата и момченцата които хрупкат бонбонки не са много по-добре. Интересни са хората на кокаин. Тяхната система е не желанието или нежеланието да се надрусат, а невъзможността. Практически, те бачкат цяла седмица, за да могат да праснат 1 грам кока на некое парти, като се правят на тузари, след което цяла седмица примирено закусват, обядват и вечерят с кубети за да могат да са "гъзари" и следващата седмица.
Такива ми ти работи се случват в света на съботните фиести. Кой пиян, кой изпушен, кой друсан, всеки търси някакъв отдушник от натрупаното през седмицата напрежение. А аз под напрежение ли съм? Като се замисля незнам.... мисля си за купона тази вечер. Надявам се да успея да публикувам нещо някога пак след него.
ParTy AnImal BoBb

Няма коментари:

Публикуване на коментар