четвъртък, 17 май 2012 г.

Wazzaaaaaa ?!

Long time no see, eh? Дам този блог вече хвана паяжинки, ръжда и мутирали африкански стоножки. Живота, както всеки друг живот, засмука и мен като прахусмокачка и това сериозно повлия на клизмичните ми опити да бъда остроумен в интернет. Имам идеята да възобновя традицията на Crap-блогването, но този път не искам да обещавам и да правя кръвни клетви пред дявола (още не мога да изгоня триглавото куче от мазето си) Днес пиша без конкретна тема, колкото да покажа на света, че съм жив и въпреки дългите ми трудове все още не съм открил лекарство за СПИН. Открих за заушка, но това е друга тема (доста болезнена помежду другото). През изминалата година (или там колкото не съм писал за 2мата си читатели (които сигурно вече съм изгубил)) ми се случиха невероятни приключения. Станах студентче по ПР, което си е постижение, запознах се с доста нови хора, видях доста различни места. Освен това гардероба в стаята ми се оказа портала към Нарния, където противно на твърденията в книгата животните не говореха, но пък имаха уникални познания по математика, физика и жонглираха с факли. Малоумно ми е да пиша без тема в момента, затова ето ви най яката картинка която успях да намеря в интернетиту за 10 секунди и очаквайте скоро мега порции амейзингнес от мен :*
BackFromTheDead BOBB

Няма коментари:

Публикуване на коментар